Are you looking for specific information such as Halal food in Brisbane, where to shop until you drop, and cooking ala Brisbane, key-in any word that you think relevant in the search box:

Friday, October 10, 2008

Raya pertama

Tahun nie, raya Aidil Fitri = 1 Syawal 1429, jatuh pada 1 Oktober 2008. Seperti biasa, pagi raya, siapkan sarapan, bersiap2 untuk solat sunat. Tahun nie ese tak ke surau sebab ada thirah. Lepas tu sibuk buat semakan terakhir document yang due pada tarikh yang sama.


Selesai solat, sementara tunggu Abah selesaikan hal2 kat surau tu, kami pun bergambar. Memang biasanya lepas solat sunat raya baru kami sekeluarga berkumpul untuk bersalaman. Dan seperti biasa, abang n family takde, sebab beraya di rumah mertuanya di Kuala Selangor dahulu, sebelum pulang ke Seremban. Kami pulak, lepas bersalaman, pergi beraya ke rumah mertua di Rasah. Bermula la giliran sedara mara sebelah atang. Kami ke Lenggeng, kampung mak mertua dan kemudian melawat saudara mara ayah mertua di KL. Tahun nie kami beraya sampai ke Rawang, melawat anak buah terbaru dalam family, baby kepada Man (adik atang).

Along n family pulak ke rumah ipar duainye di Shah Alam. Tinggal la omak n abah ajo kek umah, tunggu tetamu datang.




Kami....




All the girls (oppsss omak takdo sebab layan tetamu) in the family.

More pictures in our fotopages.