Are you looking for specific information such as Halal food in Brisbane, where to shop until you drop, and cooking ala Brisbane, key-in any word that you think relevant in the search box:

Thursday, November 6, 2008

As a result

In just 6 weeks, I have put on 8 kg.....hahahahahha.... I lost 10kg in 1 and a half year.....but can easily gain 8 kg in just six week. gegegeegegge....who is to blame yaaa.....



I admit I didnt control myself...... frankly I said, I didn't regret it.... at all......full stop....

5 comments:

jane said...

salam....
senangnya NAIK kita nih ek...

Sepet said...

8 kg?? alamk..kene turun balik la cmni..hehe!!

fazid said...

cikgu jane.. mmg senang heheh..tu yg tak ingat2 tu...

zack_u, mungkin alat penimbang tu rosak kot...hahahhaha

tigrismalaya said...

sygnyer naik 8kg..tapi balik msia bkn selalukan..takpe pasnie trn balik...jgn lupe bagi petuanya 1x...

fazid said...

miss tiger...tak de petua laa... hehehhe... commitment di perantauan yang menurunkan berat badan nie... mana ada makananan sedap-sedap cam kat Malaysia (tapi kalau open house raya...kat sini lagi hebat dari Malaysia). Cuba miss tiger try swimming....